Gå til innhold

hva blir det til middag i dag da folkens??

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger sårt tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha hjemmelaga fiskepinner dvs. strimler av sei panert i egg og kryddersemulegryn/rasp i to omganger. Skal ha rotmos til av potet, pastinakk, hvitløk og sellerot som tilsettes frossne erter helt til slutt, raspa gulrot og en dipp saus av matyoghurt, chillisaus, sitron, pepper, salt og litt sukker.

Favoritten til mitt syke barn:)

Skrevet

Jeg laga altfor mye pizzasaus i helgen, så i dag blir det pasta med restesaus. Men god ble den gitt, med fersk basilikum og hvitløk og mye annet godt :o)

Skrevet

wow erteposen; den oppskriften der fikk til og med meg (som er ihuga fiskepinne/fiskebolle/fiskekake/fiskepudding/fiskepanetter-hater) til å få lyst på, jo!! *lagre tråd til annen gang*

Skrevet

Ikke sikker enda.. Kjøttkaker i brunsaus med poteter, gulrøtter og kålstuing eller lasagne... =)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Fiskeboller i karrisaus med potet og grønnsaker.

Skrevet

må klare å tenke ut noe snart... tror det blir noe lettvint.. kjøttboller og hjemmelaget potetstappe kanskje så slipper jeg å dra i butikken..

Skrevet

kjøttkaker,poteter,gulerøtter,brokkoli,kjøttkakesaus=)

Skrevet

Karbonader og hjemmelaga potetstappe. Orker ikke noe mer avansert i dag. Trøtt og jævlig:)

Skrevet

Seibiff, tzatziki,båtpoteter og grønnsaker! yummy....

Skrevet

Hvor bor du erteposen?

Ble med ett veldig klar for å invitere meg selv på middag hos deg:-D

Skrevet

Skikkelig lettvint i dag. Tikka Masala og ris, jentene synes også dette er godt :o)

Skrevet

Her ble det tomatsuppe.. Den "nye" posen til toro med mozarella og urter.. Ble vel egentlig litt skuffa, ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...