Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Vær så snill å hjelp meg. Jeg er nok nødt til å bestille meg en time hos en gynekolog nå. Men jeg er så redd. Har vært utsatt for overgrep som barn, og derfor er dette så utolig vanskelig for meg. Skal jeg klare det må jeg ha en flink dame. Klarer ikke gå til fastlegen min å snakke med han om det heller.... Vær så snill å hjelp meg!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg vet ikke om kvinnelige som du spurte om, men dr. Petter Lossius er spesialist på kvinnesykdommer og gynekolog og er utrolig flink og sympatisk!!! Holder til i sentrum. Veldig beroligende og flink mann. Hun damen i skranken er litt verre, hun virker som regel sur, men det er jo ikke henne man må forholde seg til. Du kan jo høre med Volvat eller Omnia (det heter vel ikke omnia nå, men husker ikke det nye navnet..) Det er jo private klinikker som er dyrere, men de har jo også flere gynekologer og leger.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Nygårdsgaten 4, der er det to kvinnelige gynekologer. Jeg har gått til ene, kjempeflink!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 volvat i laguneparken har kvinnelig gynekolog, De er litt dyr, men kjempeflink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå