Gå til innhold

Nøffemor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver det her, for jeg vil at om det er flere som følte seg støtt av et epidural innlegg av meg her inne; skal vite hva jeg mener... Ikke det at jeg husker innlegget da det er over 1 mnd siden sist jeg var her...

Men:

Lenge siden jeg har vært på dinbaby nå, så jeg lurer litt på hvilket innlegg du sikter til....

Jeg har selv født 3 ganger med totalt smertelindrene. Epiduralen gjorde det så jeg ikke merket noe. Jeg har hele tiden tenkt som du. At ingen skal noen gang få meg til å ikke ta epidural. Ikke en gang den gang jeg fikk spinal hodepine i 1 uke hindret meg.

Så jeg skjønner godt hvorfor du skriver dette til meg. :) Jeg har vært der selv. Og jeg tenker nå at jeg er helt enig med deg! Ta den epiduralen og vær fornøyd med det! :) Vær takknemlig over at den funker så bra på deg!

Siste gangen jeg fødte nå funket ikke epiduralen, og jeg fødte med smerte.

grunnen til at jeg mener det var det beste er at jeg hadde full kontroll over utpressingen. Ikke noe annet. :)

Har absolutt ingenting med dårlig/bra mor å gjøre. Det å føde med smerte er vel ingen plinkt vel...

Kos deg med barna og ikke fokuser så på den dårlig/bra mor greia. For det at en fokuserer så mye på det stjeler virkelig tiden en kunne brukt på å kose seg med barna! :)

Kos deg vennen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...