hvite svane Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Vi skal ha med det som er typisk norsk(de andre familiene har med utifra hvilken nasjon de er fra).....eneste jeg klarer å tenke på er brunost!! Vil ha mer og fantasien har stoppet fullstendig opp!! Kjempeglad for tips..håper noen vil hjelpe meg??? Sitter og venter i spenning:-))))
It's all about me Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Fårikål, Lutfisk, Rakfisk eller Smalahove, he he he. Blir nok skikkelig populært.
hvite svane Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 He he....liker det ikke selv engang....mmmm.-)) Flere?
Gjest irismor Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Pålegg eller mat generelt? kjøttkaker fårikål eplekake lefse ribbe
Hikken Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 I den bhg jeg jobbet i var det en som hadde med seg rømmegrøt! Hadde bare med gryta, så varmet vi opp på avdelingen :-)
hvite svane Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2008 Blir så glad for alt som kommer....fler?
erteposen + 4 Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 He, he..naboen vår hadde med seg grandiosa og det var veldig morsomt for alle. Noen hadde med varme fiskekaker, med råkost/salat, dressing og hamburgerbrød. Det var populært:) Vi hadde med takke og stekte sveler servert med brunost og syltetøy - men det ble gjort til kaffien og bhg betalte siden det var myyyye røre. Spekematfat, røkelaks og eggerøre hadde noen. En familie hadde med lefser med kremost og røkelaks med tannpirker.
Gjest irismor Skrevet 13. oktober 2008 #9 Skrevet 13. oktober 2008 Hva med lefser med smør og grunost på. Da har du vel truffet temaet.
hvite svane Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. oktober 2008 Tuse tusen hjertelig takk jenter....nå ble jeg letta,alt ble så mye bedre nå...stor klem til der og ha en fin dag!!!!!!!!!!!!!!!:-))))))))))))))))))))
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #11 Skrevet 13. oktober 2008 Gradiosa, ingenting er vel mer norskt med tanke paa hvor ofte folk spiser det, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå