Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er i uke 26 og merker selvfølgelig sparkene tydeligere nå. Problemet er at han sparker så rett nedover. Det føles nesten som om det når som helst kan komme en fot ut der nede...... Holder på å bli småsprø jeg nå og engster meg litt for at han liksom skal treffe livmormunningen og at noe skal skje så altfor tidlig.... Noen andre som har det sånn??
Stinemor84 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Ja, jeg har det også sånn. Men han/hun sparker andre steder også da. Det kiler noe veldig når det sparkes nedover, og det er en litt merkelig følelse, men kan ikke si jeg engster meg..det er vel vanlig at den sparker litt rundt omkring! Tror ikke du tregner å engste deg, den er nok ikke så sterk at den kan gjøre noe skade.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 hei. jeg har å en baby som sparker ned, kjennes veldig godt i rompa av alle plasser...
birrisj05.02.09 Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg hadde også en som sparka nedover, så jeg faktisk sa til samboeren min at det kjentes ut som det var på tur å komme ut.. men nå, noen uker etter, så har det stabilisert seg på høyre side
har spire i magen min Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 åhh det var godt å lese at det var flere som har det slik!! Har det på akkurat samme måten!! blir snart småsprø! gjør nesten vondt til tider. skikkelig ubehagelig. føles som foten kommer rett ut av tissen for å si det sånn.... er skikkelig ekkelt. sparker mye nedover. men enkelte dager kan jeg kjenne sparkene andre steder også. Litt rart dette for førstemann som da var en gutt , han var så rolig i magen min, måtte gi han et dytt for at han skulle sparke...men denne babyen i magen nå er helt turbo...(jordmor tippet jente på UL) vet ikke om jenter generellt er mer urolig i magen jeg...? Skikkelig uroskråke... på en side er det positivt for da engster jeg meg ikke for at det ikke er liv der: det kjennes godt at det er!!
har spire i magen min Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 glemte å skrive det , men jeg er 25 uker på vei på lørdag...har kjent sparkene nedover mot underlivet i 2-3 uker alt...
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Å jada... Tulla i magen her har derimot gravd ned hodet sitt ned mot blæra hun! Så når hun hikker kjenner jeg det helt under beinet, og så driver hun å slår meg nederst i magen! Ble bekymra for mindre liv ei stund, men nå har hun nok vokst litt igjen og når opp til ribbeina med føttene sine Så nå slår hun meg på blæra, og tar karatespark mot ribbeina samtidig! 27+5 nå - og tror hun begynner å få litt dårligere plass der inne... Er mere "glidende" bevegelser nå, og litt mindre direkte spark! Ser hele magen bule ut når hun flytter rumpa si fra en side til den andre Lurer nesten på om hodet har begynt å feste seg, vet det er tidlig, men hun har ligget akkurat likt i over ei uke, og bevegelsene har forandret seg veldig. Snodig med disse små
birrisj05.02.09 Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 Ah, kanskje det er det, den rare dunkinga som fortsatt er nedover.. selv om de fleste sparkene er til høyre nå.. var på UL igjen i dag, og der fikk vi se at mini ligger med hodet ned allerede, i uke 23.. så kanskje det er hikkinga det der rare jeg ikke helt klarer å beskrive..
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 14. oktober 2008 #10 Skrevet 14. oktober 2008 Her er det nesten helt utholdelig!!!Han holder meg våken om natten pga sparkene. Han sparker nedover, kjenner det forran og i baken, syns det er mer enn ubehagelig!!!.Men det kommer heldigvis noe helt vidunderlig ut av det:)
smilan Skrevet 14. oktober 2008 #11 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg å kjenner det veldig godt i rompa og litt lenger bak... Og noen ganger er ho heilt frampå urinblæra, å det er mest slitsomt.. er 22+6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå