Gå til innhold

Føler meg som ei gammel dame no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vore på hjelpemiddelsentralen og fått ordna med gripetang, toalettforhøyer og høg stol med hjul, er også i dialog om heimehjelp. Uff, vart ikkje slik eg hadde tenkt dette svangerskapet nei, er berre 5 mnd, men er avhengig av krykker og sjåfør, tørr ikkje kjøyre lenger sjølv med dette bekkenet. Korleis skal dette ende då?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter ikke med bekkenet nevneverdig enda. Krysser fingrene for at jeg slipper det. Har hatt venninner som har hatt det som deg, og det virker ganske slitsomt.

Jeg har mistet all kondisen min etter jeg ble gravid. Puster og peser som en hvalross. Var ute og gikk tur i skogen med mannen min i går. I det jeg måtte sette meg på en tre-stubbe og hvile ble jeg forbigått av en gammel krokete dame med staver. Så selv om du nok har det verre enn meg er vi flere som plutselig har blitt på nivå med gamle damer her inne ;o) (Eller faktisk et nivå lavere enn spreke gamle damer med staver.)

Du må ha lykke til videre. De venninnen jeg har som har hatt bekkenløsning (hvis det er det du har) har blitt ganske gode igjen etter fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...