lyngslyngs Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Det er så masse bilseter å velge mellom. Er det noen som har gode eller dårlig erfaringer med spesielle seter? Jeg har tenkt å kjøpe Brio Primo med base. Noen med erfaringer med det setet?
svanemamma Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Vi har kjøpt acta graco logico med base. Hadde dette setet da minstemann var baby også og var veldig fornøyd da. Har også acta graco til minstemann nå og er veldig fornøyd med dette merket.
Gjøkeredet③ Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Vi har kjøpt Maxi Cosi Cabriofix med base.. Vi ble anbefalt det av våre venner og bekjente, og siden vi ikke har noe erfaringer selv, så ble det dette:o) Gleder meg til å begynne å bruke det...)
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 enkelt og greit; maxi cosi med isofix base.. da VET jeg at vi blir fornøyd.. hadde graco til førstemann.. likte ikke.. solgte setet etter 4 mnd og lånte en maxi cosi da.. Vurderte graco logico denne gangen.. da det er en ny utgave av setet.. ungen ligger ikke så bratt i den som i gamle gracon.. men vi endte med maxi cosi da vi vet 100% sikkert at det er et sete vi blir fonøyd med.. også er det lettere å bære på.. også isofix base.. også kommer det godt ut i alle tester.
musketingen Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Hmmm.. Jeg har sett at acta graco til salgs på finn. Dette ble kjøpt nytt høsten 2007. Er dette av det nye slaget da??? Har brukt maxi cosi til de to andre, men hadde litt lyst på et som man kan legge ned i sovestilling. har bare hørt om en type man kan det på, som selges på barnas hus. Men nå forstod jeg at det også går an med graco???
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 nei, det går ikke med graco. bare beesafe du kan det på, og da ikke når bilen kjører. Ja, høsten 07 er nok det nye setet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå