Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Er 14 dager forskjell...hva pleier å stemme best? Veldig rart hvis ul-termin stemmer for da testet jeg positivt 2-3 dager etter unnfangelsen...
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 På min forrige stemte UL-terminen best, men der var det bare noen dager forskjell. menstermin var 10.juli, ultermin 14. juli og småen kom 22. juli. Denne gangen er det 9 dager mellom menstermin og Ul termin, men jeg testet så sent at jeg aner ikke hva som stemmer i forhold til ikm og eggløsning/unnfangelse.
Vil Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Ja, i ditt tilfelle ble jeg veldig i tvil. Skulle jo ikke gå an å teste positivt så tidlig vel? Men ellers er det nesten alltid UL som har rett ettersom spermceller og eggcelle kan leve i mange dager, og at unnfangelsen derfor fant sted på et annet tidspunkt enn du trodde. Alle fostre er visst like store intill et visst tidspunkt, forklarte legen min meg, derfor kan de se hvor langt utviklingen er kommet på UL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå