Kliko Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Skal man ikke være glad når man er gravid? Ha denne lykke følelsen og utstrålingen? Jeg føler meg bare trist og lei... Deprisjonene bare trykker på over alt.. Veit ikke hva jeg skal gjøre jeg..Skikkelig lei...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 sånn føles det her noen dager også. klarer liksom ikke glede meg helt som jeg føler jeg urde denne gangen blir nesten litt irriterende å gå gravid selvom babyen er ønsket og planlagt...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Hei kjære deg, Tror ikke du skal føle deg unormal fordi du har noen regnværsdager. Om dette vedvarer, anbefaler jeg deg å ta en prat med lege eller jordmor om dette. Jeg hadde selv mange ( litt for mange) slike dager i mitt forrige svangerskap og ble også i perioder deppa etter fødselen. Jeg angret da veldig på at jeg ikke snakket med jordmor eller lege om dette. Da jeg først etter halvannet år etter fødsel snakket med legen om det, ble det iverksatt skikkelige tiltak for meg. Fikk tilbud om å snakke med fødeavdelingen igjen, fikk god oppfølging fra lege. gjorde selv også noen grep som å trene, gå til homøpat etc. MAsse nytte av å være åpen om det! Ikke sikkert du trenger gjøre noen ting. Fint at du bare lufter deg litt her:) Gode tanker til deg.
birrisj05.02.09 Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Du er ikke unormal, tvert imot.. jeg har det på samme viset.. og jeg hadde sikkert trodd at jeg har unormal siden ALLE jeg kjenner har vært sååååå lykkelige som gravide, og har savna det såååå mye i ettertid. Hadde det ikke vært for at jeg ei stund jobba sammen med ei som hadde det akkurat som oss.. hun ville bare bli ferdig, og synes ikke det var noe moro å være gravid i det hele tatt.. sånn føles jeg det også, selv om jeg er en av de heldige som ikke er så veldig plaga.. Det er ikke sånn at å være gravid innebærer å gå på skyer i 9 måneder. Vi får heller prøve å gjøre det beste av det.. jeg er 23 uker på vei, og blir gal av å vente, enda jeg har lang ventetid igjen.. jeg har bare lyst til å få babyen ut, og i armene mine.. jeg er jo lykkelig som gravid, ikke misforstå... men jeg liker ikke å være gravid, vil bare ha babyen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå