granja Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Registerer dere her og få gavekort på H&M.. Alt dere trenger å gjøre er å besøke diverse hjemmesider og samle poeng.. og det er selvfølgelig gratis http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=38107
It's all about me Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 BARE å besøke hjemmesider, ha ha ha. For det første er det ikke registrert en eneste hjemmeside der som en kan besøke. Og etter å ha lest litt på diskusjonsforumet dems så har det aldri vært noen hjemmesider heller. Så for å få poeng må du enten verve en hel haug (f.eks. på måten som du gjør nå). Får 5 poeng pr. verving, og det sier seg selv at en da må verve et halvt land for å få 400 poeng som en trenger for å få minstesummen som gir gavekort på 150kroner. Eller du kan bruke penger på diverse sider og på poeng på den måten. Bare dritten ennå dessverre.
granja Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 Men trengte jo ikke å bruke penger noe sted.. bare å melde seg på nyhetsbrev og sånt. Det koster jo ikkeno. Jeg så også at det ikke var noen hjemmesider akkurat nå, men regner med at det kommer
It's all about me Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Det har ikke vært en eneste hjemmeside siden det startet opp virker det som, og ang. nyhetsbrevene så er det to slike en kan melde seg på. En som gir 1poeng og en som gir 2poeng. Juhu da har du hele 53 poeng. (De 50 poengene er det eneste som kommer lett ved å melde seg inn).
2søtesmåh Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 He,he..Har tenkt å gi den en sjanse frem til jul. gidder ikke å være med på div spørreundersøkelser som åpner for all mulig reklame på e-post og evt telefon. Kommer ikke det opp noen internettsider å besøke snart som kan gi poeng så melder jeg meg ut...CDON.COM bruker jeg en del da, og et kjøp der ga vel poeng, men det er det eneste ser jeg som kan være aktuelt.. Meget mulig at dette bare er dritt ) Men koster jo ingeting å stå som "medlem" da, men til jul melder jeg meg ut om ikke noe annet skjer
granja Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2008 Samme tenkte jeg.. at det skader jo ikke å prøve. Koster jo ingenting.. Satser på at det kommer litt flere hjemmesider og sånt å besøke etter hvert
granja Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. oktober 2008 Er det forresten noen som har vært medlem her lenge? Hvor mange gavekort har dere tjent opp og hvor lang tid tok det? Jeg har vært medlem i 3 dager og allerede tjent nok til et gavekort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå