Gå til innhold

Gratis klær fra H&M!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BARE å besøke hjemmesider, ha ha ha.

For det første er det ikke registrert en eneste hjemmeside der som en kan besøke. Og etter å ha lest litt på diskusjonsforumet dems så har det aldri vært noen hjemmesider heller.

Så for å få poeng må du enten verve en hel haug (f.eks. på måten som du gjør nå). Får 5 poeng pr. verving, og det sier seg selv at en da må verve et halvt land for å få 400 poeng som en trenger for å få minstesummen som gir gavekort på 150kroner.

Eller du kan bruke penger på diverse sider og på poeng på den måten.

Bare dritten ennå dessverre.

Skrevet

Men trengte jo ikke å bruke penger noe sted.. bare å melde seg på nyhetsbrev og sånt. Det koster jo ikkeno.

Jeg så også at det ikke var noen hjemmesider akkurat nå, men regner med at det kommer :)

Skrevet

Det har ikke vært en eneste hjemmeside siden det startet opp virker det som, og ang. nyhetsbrevene så er det to slike en kan melde seg på.

En som gir 1poeng og en som gir 2poeng. Juhu da har du hele 53 poeng. (De 50 poengene er det eneste som kommer lett ved å melde seg inn).

Skrevet

He,he..Har tenkt å gi den en sjanse frem til jul. gidder ikke å være med på div spørreundersøkelser som åpner for all mulig reklame på e-post og evt telefon. Kommer ikke det opp noen internettsider å besøke snart som kan gi poeng så melder jeg meg ut...CDON.COM bruker jeg en del da, og et kjøp der ga vel poeng, men det er det eneste ser jeg som kan være aktuelt.. Meget mulig at dette bare er dritt :o) Men koster jo ingeting å stå som "medlem" da, men til jul melder jeg meg ut om ikke noe annet skjer

Skrevet

Samme tenkte jeg.. at det skader jo ikke å prøve. Koster jo ingenting..

Satser på at det kommer litt flere hjemmesider og sånt å besøke etter hvert :)

Skrevet

Er det forresten noen som har vært medlem her lenge?

Hvor mange gavekort har dere tjent opp og hvor lang tid tok det?

Jeg har vært medlem i 3 dager og allerede tjent nok til et gavekort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...