Leirha Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Har stått i kø siden kl 9 i morges, når de ble lagt ut, nå når jeg endelig kom til så vard et utsolgt. SÅ lei meg!!!! Hadde så lyst å gå på den konserten
goldie Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 ja kjempekjipt:-( Ble visst utsolgt på 11 minutter! Var flere her som også ville gå.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Helt enig med deg. har så lyst jeg også. skal følge med på finn.no osv. for å se om det legges ut noe etterhvert. Både jeg og sambo har kjempelyst. Men jeg fikk høre av venninna mi at en kompis av sambo har kjøpt 2 billetter og sambo skulle få den ene, slik at de kunne dra alene... Da ble jeg sur, fordi det va jo plana at vi begge skulle i vei da..
hellohello:-o Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Hvis du ser på qxl etterhvert så kommer det til å ligge mange bill der. Du må riktignok betale endel mer, men da kommer du deg på konserten ihvertfall
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Svigerinna mi var av de heldige som skaffa seg billetter....skjønner det var rift om dem. Veldig lykkelig svigerinne jeg har nå vist nok. Selv ingen ac/dc fan da....
Leirha Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2008 Det er såå kjibt.. Er ikke den aller største AC/DC fanen må innrømmes, men fan er jeg. Og jeg er ikke videre glad i å gå på konsert. Men akkurat de har jeg ønsket å se så utrolig lenge, de av få. Så jeg har sittet helt klar i dag. Men skal sjekke finn.no og qxl etterhvert, kjibt å måtte betale mer, men det får bare stå til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå