La Perla Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 ...som er lette å få tak i (fra kjeder som fins overalt).? Noen som har prøvd disse? Jeg skal kjøpe en ekstradress, i tillegg til den han har i barnehagen, og han er 4 år.
Gjest tuppatuppa Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg tenkte også på en billig ekstradress, eller egentlig bukse og jakke. Hvor får man kjøpt noe som er brukbart og fint (ikke tøfft, men fint til gutt) uten å betale skjorta?
*Minnie Mus* Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 HM kom langt ned på den dress-testen i fb hehe
Gjest tuppatuppa Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Hvor finner jeg den testen på nett?
*Minnie Mus* Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 jeg fant et eller annet her inne som jeg klikket meg inn på. noe om coop sin testvinnerdress eller noe..
La Perla Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2008 Men LIndex Fix kom godt ut, ser jeg. kanskje jeg skal sjekke på lindex da.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Hm dressen duger til de aller minste som bare sitter i vogna stort sett, den er klumpete (ubehagelig), holder dårlig på varmen og lekker som en sil :-S Har også prøvd den fra cubus eller kapphal (litt usikker på hvor den var fra) og den var ikke noe bedre enn hm sin. Vi har en name it dress som ekstradress og den er kjempe fin men mulig den er litt for dyr som ekstradress til de større barna. Vår er babymodell så jeg regner med at den kanskje blir dyrere i større str.
~sjiraff~ Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 Vi hadde Cubus sin som ekstradress et år og den fungerte utmerket til sitt bruk. Brukte den bare i snø ikke slaps og regn, og dermed holdt hun godt på varmen og ble aldri våt. Derimot har jeg dårlig erfaring med nameit. Bare prøvd vårdressen vi da, men da ble snuppa våt med en gang hun så noen regndråper, ennå den skulle være vanntett :o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå