Gå til innhold

Ang utlendinger som er her for å jobbe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Polakker, Estlendere, Latviere etc... De må vel også merke denne økonomiske nedturen vi nå er inne i? At det blir mindre arbeid, og at flere bare må reise hjem. Kommer dette til å skje i veldig stor grad?

Kjenner noen som har basert seg veldig på at disse må ha ett sted å bo, og er redd ting vil skjære seg stygt for de, dersom "de fleste" må reise, og ingen leier hos de....

Trenger ikke komme med moralpreken til meg, for jeg kommer ikke til å fortelle de noe, eller snakker med de i det hele tatt om akkurat dette. For jeg har ikke noe med det, og jeg er redd det er ett "vanskelig tema"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen ta det inn på skravle for meg?

Skrevet

Går ut i fra at du har rett i det. Vi har jo hatt en enorm oppgang i byggebransjen her i landet de siste åra, og den vil nok roe seg betraktelig nå, og da er det nok de ikke-norske som går først. Tipper "eiendomsmagnat-vennene" dine får seg en kalddusj snart... Men det blir nok ikke så ille for dem, snart kommer jo tvangsauksjonene, og de som mister huset må vel leie, så da ordner det seg nok for dem også...

Skrevet

Ja, det har du rett i:) Men samtidig så får de ikke like mye fra norske leieboere enn det de får fra utlendingene... Men håper de har det med i beregningene og at det ordner seg for de:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...