Gå til innhold

Klamydia - gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt klamydia og blitt gravide etterpå?

Eller som ikke har blitt det pga klamydia?

Var på 1 time med utredning idag, og når alt var sjekket og alle papirer/resepter skrevet ut, sa hun: "Men du hadde jo en klamydia for noen år siden, så..."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men mente hun med måten hun sa det på at det kanskje var derfor du ikke hadde blitt gravid til nå liksom?

Skrevet

Jeg har hatt klamydia (gikk med det i over et halvt år) men har fått barn jeg :-)

Skrevet

ja, altså det er nok av "problemer" å ta tak i fra før, så fikk pergo osv..

Men det var i en sånn undertone som liksom sa at hvis jeg ikke ble gravid på pergo, og alt etterhvert er ok med mannen, så er det MIN feil som har hatt klamydia..

Skrevet

Hadde klamydia i over et halvt år uten å vite det. fikk behandling, men på neste prøve var det ikke borte, så fikk ny behandling, og ble kvitt det. Hadde da også hatt betennelse i livmorhalsen på grunn av dette.

Nå er jeg i 39. uke med frisk og sunn jentebaby:) Hadde riktignok en spontanabort i fjor før denne graviditeten, men har litt vanskelig for å tro at det var på grunn av klamydia:-)

Skrevet

Okei, da roer jeg meg..

Ble litt urolig, for jeg har jo lest om at man KAN ble steril av det...

Og det som er saken er at jeg hadde det lenge før jeg traff mannen min, så jeg har ikke engang tenkt tanken på å si det.. Så å si det nå blir liksom litt merkelig synes jeg..

Men da roer jeg meg :)

Har fått både pergo, og noe som jeg kan sette igang mensen med hvis den uteblir lenge igjen..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...