moota m storebror&lillebror Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg lurer på om vi skal ha fisk idag. Blir nok seibiff kanskje. Poteter, gulrot og saus.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Tror vi også skal ha fisk. Er ikke helt sikker, men mener det var det vi ble enige om.
ana baroma Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Hjemmelaget tomatsuppe med pølsebiter:) Må bruke litt i frysern... men i morgen blir det salt torsk!
tikktakk Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 karbonader og stekte poteter, men brokkoli og litt saus.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Her ha sønnen på 3,5 år fått bestemme middagen idag og to dager til.. Så idag blir det spaghetti, i mårra blir det hjemmelaget fiskegrateng og kjøttboller på onsdag..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Det ble ikke fisk på oss i dag som planlagt, ble kyllingburgere.
~~DoraDora~~ Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Røkte pølser i litt tykk hvit saus, poteter, gulerøtter og kålrabistappe til. Kjempegodt synes både liten og stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå