Gå til innhold

Jeg er endelig ferdig å rive ned tapeten

Anbefalte innlegg

Skrevet

på storesøster sitt rom pga vi ble enige om å rive ned et sånn gammelt skap som er inni rommet og heller kjøpe komode.

Igår tok jeg vekk mesteparten av tapeten som lå på gulvet, og hadde tenkt å gå å rydde idag, rive skap imorgen.

Men når jeg nå sitter her på dataen, spiste frokost og slapper av, så hører jeg noen som banker. Jeg trodde først det var ute, det var ingen på døra eller terrassen. Det høres ut som om det kommer fra rommet over stua. Jeg vet katten er ute, og det er bare jeg som er hjemme.

Så jeg tror ikke jeg går opp og rydder nå. Storsøster og jeg kan ta det når lillebror har lagt seg, hvis det ikke banker enda. Jeg er litt felen av meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banker... oi, fant du ut hva det var/er?

Banker forøvrig her og, men det er samboern som er ute på verandaen og banker. Jeg sitter inne og er litt småsyk.

Skrevet

Nei jeg gjorde ikke det. Det sluttet nå. Kan være det var ute også, men hørtes ut som om det kom oppe ifra. Ja ja, jeg gidder ikke fele når jeg sitter i stua midt på lyse dagen, men når det er mørkt feler jeg litt. Er jo alene hele ukene så det er litt ekkelt.

Jeg er også litt syk og sitter inne. Forstår ikke at jeg ikke kan bli god snart!!!!! =(

Skrevet

hva betyr fele? hehe.... Er også fortsatt syk, skjønner ike hvordan denne forkjølelsen ka sitte så lenge....

Skrevet

Fele er å være litt redd. Er en litt felen for å være hjemme alene, er en litt redd for å være hjemme alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...