Frk Marge Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 jaja ser ut til at det var en mens jeg fikk desverre... 5 dager før anntatt, men tok en test i dag og den var svært klart negativ.... så da må jeg bare fortsette å prøve. det vil si at 1 dag i siste mens er den 10/10. jeg har normalt mellom 20 og 30 dager syklus. når er det mest sannsynlig at jeg har eggeløsning igjen? jeg må tross alt kjøre til denne gubben for å bli befruktet hehe (vi bor inntil videre på hver vår side av langfjella). og jeg har ikke mulighet til å komme begge helgene eller være der i uka... så jenter hvem helg burde jeg satse på? 17-19? eller 24-26?
tjorven- nr 3 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 oj så kjipt!! Spesielt når du hadde så mange tegn som kunne vært en graviditet. vanskelig å si hvilken helg du bør dra dit. Men de ser jo 14 dager før IKM er El. ? men med din syklus, blir det vanskelig å vite ja. ( sånn som min...) Men tror jeg ville satset på den 24-26......Det er jo 14 dager etter mensen ...Lykke til uansett!
fått attpåklatt Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Det er vanskelig å si da! Når må du bestemme hvilken helg du skal satse på? Hvid du kan gjøre det litt spontant, så ville jeg satset på å ta el-tester, og når den begynte å vise tegn til stigning, ville jeg kastet meg i bil, fly båt hahaha...hvordan høres det ut? Lykke ti!
Frk Marge Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 hehe problemet er at jeg må ha en fridag fra jobb lol så litt planlegging må til... men nå har blødningen stoppet opp etter mindre enn 2 dager :S skjønner ingenting jeg... jeg pleier jo å ha blødning i 5-6 dager uten opphold... nå har jeg ikke blodspor en gang .... ikke siden i går ettermiddag. men testen var jo negativ, så....
fått attpåklatt Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Hmmmm.....ta en graviditetstest, da! Det hender jo at noen har en blødning selv om de er gravide!
Frk Marge Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2008 vet ikke om jeg tør det nå jeg.... er bare redd for å bli enda mere skuffet... men den rare sitringen i brystene er der fortsatt og selv om jeg har et lite truseinnlegg på for sikkerhetskyld i dag er at dom kommer lit rosa utflod innimellom... kvalmen ser ut til å ha roet seg da..., "heldigvis"... har time hos legen i morgen og vil spørre henne tror jeg... har ikke tro på at det kan gi noe utslag på noen test nå heller jeg da, men....
tjorven- nr 3 Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Husk å ta med en urin prøve til legen da!! Så får du sikkert et svar : ) spennende!! =)
Frk Marge Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. oktober 2008 ja tenkte det...igjen... men det er nå sannsynligvis da 12-13 dager siden det kanskje skjedde en befruktning... og ca 4 uker siden forrige mens startet (om ikke denne ene dagen var mens da :S)... testet negativt på hjemmetest senest for 3 dager siden, men... er det mulig å fortsatt få falsk negativ nå? jeg mener om den fortsatt er negativ i morgen..., kan jeg faktisk allikevel være gravid? eller skal jeg bare prøve å glemme alle de rare symptomene og se på det som en slags innbillt graviditet?
tjorven- nr 3 Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 ja si det...kan jo innbille oss mye rart, og man kjenner vel etter alle symptomer når man prøver å bli gravid! Men håper du tar urin prøve med, for hvis det er 4 uker siden forrige mens, så bør du kunne få et rett svar nå. Noen produserer jo hcg sent, og da kan testen slå ut negativt. Lykke til. og hold oss informert da : )
fått attpåklatt Skrevet 15. oktober 2008 #11 Skrevet 15. oktober 2008 Var det ikke du, Tjorven, som blødde i flere mnd. sist du var gravid da....eller husker jeg feil? Tror det kan slå ut ganske sent på graviditetstest og det er et faktum at du kan blø lenge også, så det er absolutt en mulighet ennå!!!
tjorven- nr 3 Skrevet 15. oktober 2008 #12 Skrevet 15. oktober 2008 Ja jeg hadde vanlige blødninger i 3 mnd , så skjønte ikke at jeg var gravid før jeg var 3 mnd på vei!! : ) Så det er helt klart mulig!
Frk Marge Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. oktober 2008 vel var hos legen i dag, men glemte å ta morgenurinen da..., ble en urinprøve tatt på morgenen, men ikke den første.. og prøven var negativ - igjen! jeg har fortsatt mange symptomer, men det kan jo såklart være psykisk... husker ikke nøyaktig mensdato, men er rimelig sikker på at forrige EL var ca den 1-2 oktober. første mulig befruktningstidspunkt var den 2/10, og den en-dags blødningen jeg hadde var den 10/10. burde jo få mensen nå da... men kjennes ikke ut som om jeg skal få den med det første... er fortsatt oppblåst, har spor av brunrosa utflod, vond korsrygg, kvalm, brystsitring, småsvimmel, trøtt.... som jeg sa til legen min i dag, enten er jeg syk, gal eller gravid!
fått attpåklatt Skrevet 15. oktober 2008 #14 Skrevet 15. oktober 2008 Så spennende! Hold oss orientert da :-) Jeg går også å venter på tanta....eller helst ikke ;-) Har mensmurringer, og jeg tror mensen skal komme i morgen eller i overimorgen.
Frk Marge Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 15. oktober 2008 men kan jeg ikke egentlig slå det fra meg og bare innse at jeg ikke er ved mine fulle fem og bare innbiller meg ting nå¨da? det er garantert minst 14 dager siden eggløsning, og mensen burde jo ha kommet nå, eller vært på veg (pleier jo å kjenne det), men testen var jo fortsatt negativ... *snufs* og hva om den ene dagen jeg blødde var mensen? kan det ha vært det? hva da liksom? om denne ene dagen var mens... når venter jeg neste da????
Frk Marge Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #17 Skrevet 19. oktober 2008 skjønner ikke dette her jeg... fortsatt negativ fortsatt full av symptomer fortsatt ingen tegn til mens.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå