Gå til innhold

Trives du i jobben?

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kunne du godt tenke deg en annen jobb?

Jeg kunne godt tenkt meg den jobben jeg hadde før. Men grunnet flytting er det ikke mulig.

Jeg jobbet da som nattevakt i et bofellesskap for psykisk utviklingshemmede barn og ungdom. Jobbet dag/kveld/helg før jeg ble nattevakt, og en del etterpå.

Ville gjerne hatt en slik jobb igjen hvis jeg fant en som var nærme. Men akkurat nå, når sambo pendler til jobb er det vanskelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg trives veldig godt, eneste er at jeg kunne tenkt meg å hatt lederansvaret på avdelingen sånn som jeg hadde på avdelingen jeg jobbet før, men det ordner seg kanskje over nyttår. :o)

Skrevet

Ja, jeg trives. Jobber på en PU bolig. Har en periode jobbet på en helsekost butikk. Trivdes forøvrig der og, men jeg synes det ble feil arb tid for meg. Begynte kl 10, og var ferdig kl 16 el 17. Dumt når ene ungen begynner på skolen 8.30 og andre må være i barnehagen før 9.00.

Synes det er veldig greit å gå turnus, og ha noen formiddager hjemme med lillemor. Samt det og være ferdig på jobb kl 14.45 el 15.15 når jeg jobber dag. Uten noe ansvar som nattsafe, søppelhåndtering ol.

Skrevet

Nei, trives ikke i det hele tatt. Sa opp jobben min i forrige uke, så nå har jeg egentlig ingen jobb, er bare vikar på sfo og i barnehagene og det trives jeg heller ikke med. Eller det vil si, jeg trives med å jobbe på sfo, men det å aldri vite fra uke til uke hvordan jeg skal jobbe, det liker jeg ikke. Jobben jeg har sagt opp var på en mix kiosk, hun som eier butikken lovet meg at jeg skulle få en dag vakt, en kvelds vakt og annen hver helg når jeg ble ansatt, jeg har hatt 4 dagvakter på 6 uker, og 15 kveldsvakter (dette er etter ferien) + annen hver helg, jeg sa fra om at dette ikke var aktuelt, da endte det opp med at de tok fra meg 40 timer!!

Jobba i barnekles butikk (fungerte som daglig leder) frem til den ble solgt 1 februar i år, trivdes med det, men de som kjøpte butikken står der selv, så der får jeg ikke jobb igjen :-(

Skrevet

Ja, jeg trives godt i jobben min. Jeg fikk ny jobb nå i august. Jobber på akuttmottaket på et universitetsykehus. Jeg jobbet på kirurgisk sengepost tidligere og stortrivdes også der. Men denne jobben er kanskje et hakk bedre pga mer utfodringer, lærerikt og ikke så fysiskt tungt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...