Gå til innhold

Det gikk så bra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var alene hjemme med storesøster på 3 og lillebror-/søster på 10 uker fra torsdag til søndag. Det gikk så utrolig bra!!! Det er akkurat som om de visste at de skulle være "snille" med meg... :-) Storesøster er til tider veeeeldig 3 år, men hun var på sitt aller beste hele helgen! På lørdag fikk jeg til og med klippet plen for siste gang denne sesongen. Vi bakte kake sammen og hadde piknik i solskinn på verandaen med kakao og varme rundstykker.

...ikke for det, det var jo intenst, selvsagt. I dag har jeg bevilget meg en dag i sofaen. Må lade opp til vi skal ut og reise i timesvis på onsdag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så bra! Gratulerer med vel gjennomført helg ;) Vet hvordan det er å være alene med 3 små og hadde samme erfaring som du. Jeg tror også de skjønner at mamma er alene.

Kos deg i sofaen idag! (Det gjør jeg...puster ut etter barnedåp og går fortsatt i pysj :) )

Klem

Skrevet

Har tenkt på seg i helga......godt å høre at det gikk så fint. Man forventer/innstiller seg kanskje på det verste... og blir positivt overrasket når det glir lettere enn fryktet. Flinke dere var!!!! u har jo fått gjort mer i helga enn meg - som slett ikke var alene med ungene ;-) Stor klem i sofaen : der du forhåpentligvis sitter nå!!!!

Skrevet

Jøje meg. Jeg er storimponert!! Har også tvillinger (5 mnd) og en 2 åring, men sliter hver dag etter barnehagen i 2 timer alene med alle barna inntil mannen kommer hjem. Synes det er mer enn nok å holde styr på. Så all ære til deg og alle barna! Du er virkelig flink!!

Har du gode triks på lager?

Skrevet

Så bra at det gikk bra! Kakebaking og plenklipping gir fjær i hatten fra meg. Imponerende altså.

I likhet med Mangoo, så sliter jeg bare jeg skal være alene med treåringen og tvillingene i noen timer. Da lider alle.

Skrevet

Godt å høre at det gikk bra - tenkte litt på deg i helgen.

Lykke til på reisen i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...