* vannmamma * Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg var alene hjemme med storesøster på 3 og lillebror-/søster på 10 uker fra torsdag til søndag. Det gikk så utrolig bra!!! Det er akkurat som om de visste at de skulle være "snille" med meg... :-) Storesøster er til tider veeeeldig 3 år, men hun var på sitt aller beste hele helgen! På lørdag fikk jeg til og med klippet plen for siste gang denne sesongen. Vi bakte kake sammen og hadde piknik i solskinn på verandaen med kakao og varme rundstykker. ...ikke for det, det var jo intenst, selvsagt. I dag har jeg bevilget meg en dag i sofaen. Må lade opp til vi skal ut og reise i timesvis på onsdag...
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Åh så bra! Gratulerer med vel gjennomført helg Vet hvordan det er å være alene med 3 små og hadde samme erfaring som du. Jeg tror også de skjønner at mamma er alene. Kos deg i sofaen idag! (Det gjør jeg...puster ut etter barnedåp og går fortsatt i pysj ) Klem
trine ;-) Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Har tenkt på seg i helga......godt å høre at det gikk så fint. Man forventer/innstiller seg kanskje på det verste... og blir positivt overrasket når det glir lettere enn fryktet. Flinke dere var!!!! u har jo fått gjort mer i helga enn meg - som slett ikke var alene med ungene ;-) Stor klem i sofaen : der du forhåpentligvis sitter nå!!!!
mangoo Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Jøje meg. Jeg er storimponert!! Har også tvillinger (5 mnd) og en 2 åring, men sliter hver dag etter barnehagen i 2 timer alene med alle barna inntil mannen kommer hjem. Synes det er mer enn nok å holde styr på. Så all ære til deg og alle barna! Du er virkelig flink!! Har du gode triks på lager?
Tvillingenekomiapril Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Så bra at det gikk bra! Kakebaking og plenklipping gir fjær i hatten fra meg. Imponerende altså. I likhet med Mangoo, så sliter jeg bare jeg skal være alene med treåringen og tvillingene i noen timer. Da lider alle.
MarTo Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Godt å høre at det gikk bra - tenkte litt på deg i helgen. Lykke til på reisen i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå