Klar Som Et Egg Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Min kjære samboer og jeg syns navnet Ella er kjempefint, og kunne tenkt oss å ha det blandt de siste alternativene.. Men så har det seg slik at jeg heter Ellen, og jeg syns de to navnene blir litt for like.. Det høres ut som om jeg ikke eier fantasi i det hele tatt, eller at jeg bare elsker navnet mitt så mye (noe jeg ikke gjør), at jeg kaller opp babyen vår etter meg.... :S
erteposen + 4 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Synes ikke det var ille. Verre når det er søsken med like navn. Gå for det:)
HØYgravid+mammaen til Oliver!! Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 det var et vakkert navn:) synes selv det er kjempe morsomt med litt likhet i navn til søsken også! for navnet blir individuelt, og bare "den personen" for deg etter en stund uanstt om man har litt like navn:) kanskje det blir litt surrete når pappa roper på dere, og dere ikke hører endingen helt;D haha
Klar Som Et Egg Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 Er liksom ikke helt overbevist.....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Det kommer sikkert litt an på dialekt også, for jeg syns ikke at Ella og Ellen er sånn helt likt når det kommer til uttale. Jeg uttaler Ellen mer som Elln (hører nesten ikke den siste e'en) og Ella med veldig åpen a ending på slutten. Jeg syns det er koselig uansett - blir liksom ekstra familietilhørighet. Selv liker jeg godt Even, og da jeg fant ut at det var en avart av mannen min sitt navn (øyvind) så ble det nesten enda litt kulere, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå