FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 det står helt stille i dette hodet.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Beskyttelse, ettersyn, omsyn, omtanke, omhu. Tja..
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Pleie? (Evt mamma...) Mvh
krokofant666 Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 er det i forhold til oppgaveskriving er brukermedvirkning sentralt.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2008 takk:) Jeg leser meg blind på min egen oppgave og blir helt rar i hodet av å¨prøve å tenke ut fantastiske formuleringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå