Lulu♀♂♀ Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Ja da blir snuppa 3 år snart, jeg vet at det blir prinsesse-tema, pølser og pizza. Også blir det muffins og bursdagskake(bløt kake). Saft og brus til alle og kaffe til de voksne....noe annet jeg bør huske på? Er sikker på at jeg glemmer en god del nå. Det kommer 30 personer tilsammen, 10 voksne, 12 større barn (5-18 år), 5 i samme alder som snuppa og 3 mindre enn henne....jeg vet det høres mange ut men alle er familie og de er en god del i livet vårt og hun kjenner dem godt:-) Gi meg all tips dere kommer på, fra leker til mat, på forhånd, takk :-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg lagde i fjord til 2 års dagen en kake som slo skikkelig ann. Bløtkake med krem oppå og prinsessekrone rundt, har lagt den på profilen min. Lillemor "leser" stadig vekk kakeboka og presiserer at det er hennes kake, og den skal hun ha når hun snart har bursdag igjen. Ellers leker, gjorde noe som var veldig populært da vi hadde 8 års dag for 2 mnd siden, kjøpte inn piler og vannballonger som jeg stiftet ute på veggen, og de fikk hive på. Tenker siden du hadde noen store unger og. Lillemor fikk selvfølgelig også prøve å kaste da, men hun ble fort lei. Muffins som du har glasur i forskjellige farger på og tegner på, har nonstop på ol. Har 3 års dag her selv om under 1 mnd.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Må nok presisere at prinsessekrona rundt kaka er laget av marsipan som jeg farget rosa og kjevlet ut. Man skulle ha slike utstikkere til å lage kronemønster, men jeg brukte sikksakk saks(heter det det tro) og det fungerte helt fint.
Lulu♀♂♀ Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 Tusen takk for deene . Siden det er litt kaldt ute tenkte jeg inne lek da, vi har leid lokal
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 ballong leken, flasketuten peker på, danskonkurranse pleier å være populært hos jentene. stolleken
blond Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 http://www.barnetmitt.com/forum/messagelist/5037 Her kan du finne noen tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå