Gå til innhold

har dere handlet vogn enda? hvilken da? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer veldig på hvilken vogn vi skal ha... vil gjerne ha en med stooor bag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har funnet drømmevognen min i alle fall og jeg hadde mange kriterier:

-Stooor bag

-3 hjul

-måte være duo eller kombi

-måtte kunne ha bilsete å klipse på

-måtte være så høy at jeg kunne trille den

-teleskophåndtak

-veie lite

-ikke oppblåsbare hjul

Alt dette fant jeg i en og samme vognen og valget har falt på en ABC Rodeo. Denne vognen finnes helt lik og da heter den Brio Sing.

Tror jeg kommer til å bli knallfornøyd med denne her!!

Og dyr var den jammen meg ikke.. For en duo vogn samt bilsete så betalte jeg 4600 på Rudo helgesen. Brio har nøyaktig samme prisen.

Skrevet

Ønsker du vogn med stor bag så vil jeg anbefale Emmaljunga Edge Duo. Vi hadde den på nr 1 og jeg gleder meg til å bruke den igjen. Kjempefornøyde!!

Skrevet

Ifjor kjøpte jeg Emmaljunga Edge Duo Combi til snuppa, mest fordi hun kom i oktober, og jeg hadde kjøpt en himla svær lammeskinnspose ;) måtte ha en vogn med stor og god bag! Og, jeg er bare så superfornøyd !! Dette måå være en av de beste, luneste og stødigste vognene på markedet, d er iallfall jeg overbevist om! :))

I og med at jeg får to tette, ble d søskenvogn her igården :) etter mye om og men, falt valget på TFK Twinner Twist Duo :) har ikke prøvd den 'på orntli' ennå da, men den virker kjempegod! :)

Må nok tyvlåne Edgen' å litt ;P

Ellers har jeg to sånne 'senter-vogner', husker ikke merket, men d er av de billige som selges på lekebutikker osv.... Helt ok til sitt bruk ;) men, d stopper der.......;)

Skrevet

Vi handlet inn Brio Sing, håper vi blir veldig fornøyd med den. Fikk den på tilbud i Sverige til bare 3500,-. Hadde ikke tenkt til å kjøpe så tidlig (er 23 uker imrg), men synes tilbudet var for bra til å la det gå...

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt vogn ennå, men har nok falt på TFK Joggster Twist. Vognene er lettere og mindre (skal ha med en scäfer i bilen også), og bag'en er rimelig stor. Synes også designen er fin ifht mange andre trehjulinger. Den skal også være av det stødige slaget 3-hjuling, selv om en 4-hjuling helt sikkert er stødigere. Det finnes mange erfaringer på denne vognen rundt omkring, og flere mener at 3-hjulinger er enklere å ta med seg i terrenget og på vinterføre. Jeg kommer også til å bruke vognen en del i byen, og da er det veldig kjekt med 3 hjul, og svingbart framhjul.

Skrevet

vi har kjøpt bugaboo cameleon, grå base og himmelblå canvas:) kjempe fint.. og så grei å trille og legge sammen. Veldig stor og fin bag også:)

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Jeg skal ha TFK Twinner Twist Duo med harde bagger. Venter tvillinger og regner med at de er små lenge. Totalt kommer vogna på 10.897,- Dyrt nok men vi ønsker oss penger til denne til jul av søsken og foreldre, så det kommer godt med!

Skrevet

Jeg har bestillt Bugagoo cam fra nederland. Stor bagg, 9 kg!!!, vendbart sete og lett å manuvrere. Tok litt tid å venne meg til designet, men synes nå den er fin,men annerledes. Det ble denim versjonen på meg =)

Skrevet

Vi har bestillt emmaljunga edge duo combi.

Skrevet

har du nettside til denne vogna?

Skrevet

Jeg slenger meg på svanemammsen over her. Vi har også bestillt Emmaljunga Edge Duo Combi, og gleder oss masse til denne. Kommer til å bli brukt på januarbebis og har ambisjoner om å gå på mye tur. Også litt butikkbruk der den kanskje blir litt stor, men når minsten blir litt større kommer vi til å ha en ekstra litt mindre sportsvogn til disse aktivitetene =)

Skrevet

Vi har kjøpt Simo kombi, brun:)

Skrevet

Vi har den ikke i hus enda, men skal bestille de før jul. Teutonia Mistral med softbag. Bagen er ikke kjempestor, men stor nok, og vogna i seg selv har jeg hatt før til 3,5åringen (riktignok eldre modell) og vært utrolig, utrolig fornøyd med. Kunne ikke tenkt meg noen annen vogn :o)

Pleier du gå tur i solskinn og ikke liker å dekke til kalesjeåpningen med noe - finn ei vogn med vendbart håndtak i alle fall - det er gull verdt, både nå (med baby) og evt senere når barnet blir litt større og bruker sportsvogndelen.

Skrevet

Vi har kjøpt oss maxi cosi mura 3 hjuling.

Bagen er rimelig stor og solid og fin.

Fant vel ut at den var bortimot 8 cm lengre enn dreamy bagen til quinny(en venninne har denne og måtte gå over til sportsvogn da han var 4 1/2 mnd....)

Gleder oss til å ta den i bruk:)

Skrevet

Vi skal kjøpe vogn i dag=) simo combi... den er på tilbud bare denne uka, så da må vi jo slå til siden det var denne vi ville ha=)

Skrevet

Vi har også bestemt oss for Teutonia Mistral, etter råd fra venninne med god peiling og erfaring! Spurte på Barnevognservice om ikke softbagen var for liten til å ha lammeskinnspose oppi, men han mente at det ikke ville være nødvendig med en så varm pose i bagen når man bor i Bergen. Og han har sikkert et poeng! Det blir jo tross alt sjelden skikkelig kaldt her.

Håper 2008-modellen kommer på salg snart, venter litt til med å kjøpe, i håp om å spare litt...

Skrevet

vi har kjøpt bugaboo cameleon, er bilde av den på profilen min, den har ganske stor bag.. også er den lett

Skrevet

vi har bestilt emmaljunga edge duo kombi..

syns det virket som en stor god vogn :)

kjempe fin også :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en eldre simo bagvogn, 850:-)

Skrevet

jeg har også handlet en eldre vogn. Simo classic exclusive. Er stor bag på den samt at det er ryggstøtte når barnet blir så stort at han vil sitte. Vet at vi må ha en vogn til senere også, men ville ha en solid førstevogn nå med plass til ullposen til vinterbabyen min :)

Skrevet

Har en splitter ny emmaljunga edge duo i boden. Gleder meg til å ta den i bruk...

Skrevet

Jeg handlet bugabooen min på babytrader.eu. 50 euro i avslag på første ordre, og 30 euro i frakt.

Skrevet

Vi har kjøpt Emmaljunga Mondial, nydelig vogn og gleder meg masse til å ta den i bruk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...