Meandmyprincess Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Hva kan jeg forvente meg??og ikke minst, hva i alle dager skal jeg ha på meg?
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Har ikke vært på det, men har flere venninner som jobber/har jobbet i klesbutikk. De har ikke fått noen sinnsvake krav og spm på intervju, men det fokuseres nok på at du er blid, høflig, serviceinnstilt og at du gjerne har litt peiling på mote, farger, hva som kler forskjellige kroppstyper og at du interesserer deg for klær. Det spørs jo veldig hvilken butikk du jobber i, men jeg ser for meg at hvis du f.eks skal jobbe i en butikk som vero moda eller bik bok, bør se noenlunde ok ut og gå med klær som passer inn i butikken. Men vil ikke anbefale å overdrive med utringa kløft og et lite tøystykke over rumpa=) Er det en butikk med litt dyrere klær for voksne damer, vil jeg anbefale å kle deg klassisk, med høye (ikke for høye!) hæler og litt mer "eksklusive" klær. Hm, det var det jeg hadde å tilføye=) Lykke til!
Meandmyprincess Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 Tusen takk for svar, sauen!
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 du får sikkert spørsmål om hva du vet om butikken/kjeden og om du vet hvilke merker butikken fører og evt. forskjellen mellom disse (ungdommelig, classy osv...) Kanskje du også får spørsmål om hva du ville gjort i forskjellige situasjoner.. Hvis kunden slår seg vrang, hvis en vare er utsolgt e.l...
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Også ville jeg tatt på meg noe enkelt og pyntet med f.eks ett halskjede eller noe de selger i butikken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå