edvina har fått en gutt Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Himmel og hav, var i Usa i sommer og handlet som en gal ettersom dollaren var under 5 kr. Skulle bestille noe i dag og ser at den har økt til nesten 7 kr....Jeg forstår meg ikke på denne krisen, ville jo tro at dollaren var svekket i forhold til den norske kronen jeg....
siddismamma Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Tror du må ha sett feil kurs. USD/NOK ligger i dag 6,25. USD styrker seg nesten alltid i turbulente tider, mens NOK nesten alltid svekker seg pga redusert risikoapetitt. Tror det kan bli en stund til vi er nede på 5 kr igjen ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå