Snuppa! Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er så glad i svigerforeldrene mine jeg, var sammen med de hele helga og om en mnd skal vi på hyttetur sammen. Jeg her et barn fra tidligere og de er så engasjert i henne at jeg får tårer i øynene av å tenke på det. Flere som faktisk er superheldig med svigers?
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Jepp, jeg er velsignet med herlige svigers!=)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Veldig =) De er kjempesnille som stiller opp når som helst, samme hva det gjelder! De viser virkelig at de er glad i junior! Veldig heldig =)
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Ja. Der er vel det vanlige vil jeg tro, altsaa at man liker svigers.
Snuppa! Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. oktober 2008 Har nesten fått inntrykk av at det motsatte er mest vanlig, her inne på dib ihvertfall:)
erteposen + 4 Skrevet 13. oktober 2008 #12 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er glad i svigers, men har hatt svigerforeldre før der kjemien og interessene var en enda bedre match. Mine er rett og slett så gamle i alder og sinn at det blir litt slitsomt i lengden. Har en svigerinne som har blitt så nær mine foreldre og det er hyggelig å se:)
It's all about me Skrevet 13. oktober 2008 #13 Skrevet 13. oktober 2008 De er langt ifra perfekte, men de er super flinke med barna mine. Og DET er det aller viktigste. Så kunne aldri tenkt meg å byttet.
cherry coke Skrevet 13. oktober 2008 #14 Skrevet 13. oktober 2008 Har ikke svigers, men ekssvigers=) Og jeg er spesielt glad i min eks svigerfar. Han kan jeg snakke med om nesten alt og vi skravler mye når vi først treffes.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #15 Skrevet 13. oktober 2008 kjempe heldig med mine:D Siden jeg bor et stykke fra min famile og venner, er jeg så utrolig glad for all den hjelp og støtte de har gitt oss:)
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 13. oktober 2008 #17 Skrevet 13. oktober 2008 Ja er veldig fornøyd! Er veldig flinke med barna og er alltid veldig trygg når de har barna der, er ganske unge og så de finner på mye ting med ungen, er i 40 årene begge to! eldste gutt elsker bestemor og bestefar det sier han hele tiden og skal aldri hjem derifra. Har kjempe go kontakt med svigermoren min kan snakke med henne om alt fra sex til dårlige dager svigerfar elsker jeg å tulle med, han kan være litt sta til tider og vil nok alltid ha rett og digger meg når han tar feil og jeg får anledning til å gni det inn hehe ser han blir irritert men prøver bare å flire det bort, og nei jeg er ikke slem han erter meg VELDIG så er bare godt å ta igjen! så ja jeg er veldig gla i svigerforeldrene mine! :)
MiaKristin Skrevet 13. oktober 2008 #18 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg elsker mine svigerforeldre:) De stiller opp når det måtte være. Mine foreldre bor 5 timer unna så vi drar dit ved første anledning, men svigers bor bare 1 time unna. Så når tidene er litt tøffe (sliter med lit fødslesdepresjoner) drar vi ned dit. De er alså så fantastiske:) Skjønner jo hvorfor min mann er så god som han er:)
småen og smulan Skrevet 13. oktober 2008 #19 Skrevet 13. oktober 2008 Har dessverre ingen svigerforeldre da begge er døde, men elsket svigermor (svigerfar fikk jeg aldri sansen til å møte). Hun fikk aldri muligheten til å treffe vårt gull, men så henne med niesen vår og hun var en fantastisk farmor:)
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #21 Skrevet 13. oktober 2008 jeg er også kjempe heldige med mine svigerforeldre. kunne ikke hvert sammen med dem en helt helg ( sånn 24timer i døgnet tur), men det har ingen ting med at jeg ikke liker dem eller komme overens med dem, men fordi vi har TOTALT forskjellige interesser. men de er supre svogerforeldre og supre besteforeldre... så jeg er glad i dem ja.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #22 Skrevet 13. oktober 2008 Har en topp svigerfamilie, veldig godt forhold til både svigermor, svigerfar og svigerinna mi, og ikke minst i tanter/onkler og besteforeldre på den sia. de er gulle gode alle sammen, tatt imot sønnen min som om han skulle vært av deres eget kjøtt og blod.... Kan snakke med svigermor om alt mellom himmel og jord, skikkelig tillitsforhold.
Prinsemammaen Skrevet 13. oktober 2008 #24 Skrevet 13. oktober 2008 Ja! Jeg er kjempeheldig som dem til svigers!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå