Sola mi:) Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 "ÅÅ guuud, jeg tisser meg ut" ... slik føles det, springer opp trappa til badet, slenger tjukkrumpa nedpå.. og SKVETTER så vidt det er!! Ned trappa, 5 minutter og så gjentar det samme seg... jaja, får trimmen opp og ned trappa x antall ganger ila dagen da... fortsetter det slik ender det med at jeg blir sår nedentil av all tørkinga, hehe;) Har vel en sammenheng med press på blæra og festing av hodet vil jeg tru..
2SønnerSmå Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 JAAA,jeg også tisser hele tiden!!! Syntes det har holdt på sånn i flere uker,og når jeg var på kontroll på Torsdag sa legen at han ikke var i nærheten av å feste seg enda =(
cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Forferdelig slitsomt! Spesielt slitsomt på nettene, er så drit lei av å vralte meg opp x antall ganger ila natta. Drikker så lite jeg kan på kveldene og er uttørket som ett sandpapir i munnen men det hjelper lite... Begynner å bli veeeldig klaar for å få babyen ut kjenner jeg... ; ) 6 dager til termin.
Mamman til M&E Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Jaaaa! Blir tullete snart - spesielt slitsom om natten
Sola mi:) Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2008 Jippi, det er flere enn meg.. hehe :-) synes jeg har sprunget på do siden uke 6 liksom.. men helt ekstremt etter at hodet festa seg.. uke 37 nå, så blir vel en slutt på det snart.. men så var det ei venninne som sa at når hun fikk, og begynte å amme så ble hun så utrolig tørst, drakk enorme mengder vann og doturene ble like ofte som da hun gikk gravid.. hehe ;-D
Mamman til M&E Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Enig med det venninnen din sier men da kom det iallefall noe ut når en var tissetrengt (ikke bare litt skvetting :-))
Lullunutu Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Kan love at jeg er lei, holder på å pusse opp badet, så må ut i fjøsen på toalettet der å tisse, det innebærer påkledning etter ett visst tidspunkt, kan jo ikke springe ut i morgenkåpe hvis det ikke er midt på natta, siden gården ligger ved siden av en vei... Ekstra slitsomt altså, men skal vell overleve det ett par uker til, så lenge badet blir ferdig til lillegullet kommer;-)
Sola mi:) Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. oktober 2008 Huff huff, slitsomt... trur jeg hadde ordnet med ei 10-litersbøtte som jeg kunne ha skvetta på, iallefall om natta.. hehehehehe ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå