Kokosnøtt Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Sikkert en vanlig plage... Men har egentlig bare hatt det siste uken. (uke 31) Får vondt når jeg sitter lenge. Kjøre bil i mer enn ett par timer er ikke noe særlig, og idag har jeg t.o.m vondt når jeg sitter i den gode kontorstolen min! hmmm. Flere som plutselig fikk vondt i ryggen? Det er liksom ovenfor korsryggen, kan tenke meg at det er den delen av ryggen som på en måte drar det tyngste lasset med å holde opp den voksende magen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå