Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Hvis du fikk diagnosen på en uhelbredelig smertefull sykdom, som tok livet av deg sakte, men sikkert, og du fikk vite at det var èn måte du kunne bli kvitt sykdommen på. Det var å "gi/overføre" den til noen andre. Et hvilket som helst menneske du ikke visste noe om. Hadde du gjort det da?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Det hadde jeg nok ikke klart. Ville vært villig til å kjempe hardt for å overleve, siden jeg har to små barn, men hadde ikke klart å dømme noen andre til døden nei.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Nei! for jeg vet ikke om noen som hadde fortjent det. Jo kanskje til en sikkelig pedofil eller massemorder av et slag, de hadde kunne fått den.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Klart det.. Til en som allerede hadde en uhelbredelig sykdom som ville tatt knekken på han/henne før min sykdom gjorde.. enkelt :-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Eller bedt denne sende det videre, slik at det hele tiden gikk på rundgang. Ingen døde.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Ha ha, du har tatt plottet til "the ring". Se filmen og faa svaret.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 Ja, til en som virkelig fortjente det ( mordere., pedofile osv) eller en som allerede var så syk at han/hun kom til å dø snart alikevell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå