Monstermamma Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Stekeovn og ventilator i børstet stål - hvordan fjerner dere fingermerkene?
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Vasker først med zalo. Vasker bort såperester tørker av med tørkepair. Fant ikke dette ut før visning på huset vårt skinte som en sooool =0)
~sjiraff~ Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har fått en fantastisk spray av en kompis. Det er visst sånn som brukes på storkjøkken. Litt spray på en papirduk, gnu over, og vips alt er borte!! Før det brukte jeg microfiber med lunka vann. Litt mer gnikking men fungerte bra det også.
SokkeLaila Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 ..jeg bruker to mikrofiberkluter.. Vasker med en våt (med er vridd opp så mye at den nesten er tørr) og tørker over med en tørr klut.. Funker her!
Shabby Cheap Chic Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg bruker microfiberklut og stålrens fra Electrolux.. Den er kjempebra og kjempedrøy.. Merkene går bort med en gang og etterlater en hinne så de neste kkommende merkene ikke fester seg så fort igjen..
~sjiraff~ Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Det er nok noe ala det jeg har. For med min også så er den en slags polering som gjør at det ikke blir merker så lett igjen. Genialt )
Monstermamma Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. oktober 2008 Takk, skal se etter stålrens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå