Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg hadde en depresjon for 2-3 år siden som varte i ca ett år. Da dette pågikk klarte jeg ikke å møte noen, heller ikke å snakke i telefonen (men klarte å sende sms). Depresjonen var et resultat av at jeg hadde tre spontanaborter rett etter hverandre. Jeg følte vel aldri at jeg fikk noen forståelse for at man kan bli så lei seg pga noen spontanaborter. Litt trist ja, men ikke sånn som jeg var. Mine venninner gikk også gjennom sine egne ting og noen ble vedlig skuffet for at jeg ikke var der for de i den perioden. Nå sitter jeg her, uten depresjon og uten venner, i hvertfall nære venner og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg syntes det er så trist, for tidligere var jeg kjempesosial og hadde alltid masse å gjøre. Jeg savner vennene mine.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Uff, høres vondt ut. Har du forsøkt å gjenoppta kontakten? Kan jo begynne forsiktig, sende en melding til en eller flere av dem og foreslå en tur på kafe eller noe. Kanskje innby flere til en venninnekveld hjemme hos deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå