Små Einsteins Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Ser på profilen din at du er klarsynt kunne du prøvd og spå meg? Jeg prøver og bli gravid men det har ikke klaffet enda, kan du se når jeg blir gravid igjen?Kjønn og evt generelt om jobb/økonomi. Svar hvis du har tid:)
Små Einsteins Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er forressten født 16.08.82
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 hei har tatt meg en laaaan pause fra det...når eg begynn på igjenn veit eg ikke....muligens ikke før etter svangerskapet
Små Einsteins Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 ok så bare du hadde svart noen andre på dib så tenkte og prøve meg her..Lykke til i svangerskapet da.Si fra om du spår igjen da.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 har ikke kanalisert noen på lenge der inne???kanskje det var et gammelt innlegg??
Små Einsteins Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2008 Hei igjen. Innlegget er fra 3 okt, du har spådd meg en gang for noen år siden nå og må si du er utrolig dyktig.Lykke til videre og kos deg med en voksende mage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå