Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Hva synes dere om at vi istedetfor fastsatt barnebidrag har en avtale om at alt jeg kjøper til babyen (bleier, mat, klær, leker etc) deles på to, og så betaler han halvparten?
unnl Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Høres tungvint ut for meg:P Men hvis det fungerer for dere, så er det vel ingenting i veien for å gjøre det på den måten.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Syns også det høres tungvint ut.. Å at det lett kan bli krangling rundt det.. Men det er jo opp til dere..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Husk bare at bidraget skal også være med på å dekke fars del av mat, hus og medisinutgifter til barnet. Du kan lett bli "lurt" av det opplegget dere tenker på. Men det spørs jo hvor mye klær og leker osv barnet skal ha i følge deg. Husk også at det ikke er sikkert BF er enig i alle dine innkjøp, og dermed nekter å betale for ting. God grobunn for konflikter. Og dersom han tjener mye mer enn deg, så skal jo han ta tyngste delen. Dvs at der er en brøk i 6 deler, hvor en skal betale så og så mange deler alt etter inntektene til mor og far. Jeg ville hvertfall regnet på det i birdagsveilederen til NAV. For det er til syvende og sist barnet sine penger. Ikke dine.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Tusen takk for gode innspill, var endel her jeg ikke har tenkt på ser jeg! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå