Gå til innhold

Tørr som i ørkenen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter sånn med å bli skikkelig våt under akten, selv om jeg er kåt som bare det. Etter sist samleie fikk jeg mange små rifter i musa, som svir og klør så jeg holder på å bli sprø! Og det er mye mer gulaktig utflod når dette holder på. Hatt det et par ganger før og det leges etter noen dager, men er så ubehagelig når det står på. Og litt nedtur sexuelt da.... Har blitt sånn etter to barnefødsler, men verre etter siste.

Flere som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At en er tørr etter svangerskap er normalt, og kan ta litt tid. Nyttig tips er glidekrem.

Skrevet

Ikke godt når jeg er tørr. Har vært det, og skjønt det er normalt med tørre slimhinner.

Mannen min hadde bestilt noen på nett som heter Afrodite Spray og det er 100% naturlig. Det er et glidemiddel som gir skikkelig god og deilig gli. I tillegg gir det økt blidtilførsel til området du smører det på. Jeg tar det på klitoris og kjønnslepper, det gjør at jeg blir veldig følsom og at orgasmen blir sterkere pga blodtilførselen. Etter flere gangers bruk, trenger vi mindre og mindre av dette. Kjempefornøyd med den. Han bestilte den på www.cosmopharmas.com/no32986

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...