Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 nå har jeg testet negativt igjen!! men skjønner ikke hva annet det skal være... og nå har kvalmen kommet for fullt i tillegg, er ca halvannen uke over IKM! har testet neg to ganger med QR, og skal kjøpe flere tester idag.. hvilken anbefaler dere? tror dere det kan være noe annet enn at jeg er gravid?
KarLuc +1? Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 jeg ville tatt en CB digital..... men vanlige CB skal også være gaanske bra..... krysser fingrene for deg om at d skal bli positivt utslag snart
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg anbefaler cb-digital, da er det ikke noe tolking -det står gravid eller ikke gravid - veldig greit. jeg testet negativt forrige uke med en billig stavtest og positivt i dag med en cb -digital så jeg er strålende fornøyd kan man si
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 Å, er så spennende!! føler på meg at det er noe, men jeg synes det er så rart at jeg tester negativt! men skal kjøpe noen cb idag og prøve i ettermiddag og i morgen tidlig... har også bestillt time til lege neste fredag, hvis de ikke slår ut... men hva er oddsen når man har fått to negative allerede? en på ettermiddag og en på morgenen..
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2008 ja, da har jeg testet neg igjen... med CB, men jeg skal vente litt å så ta en ny om noen dager.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå