jcam Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg fikk beskjed på tirs at jeg har lite fostervann og lurer på om det er flere som har fått vite det samme, og evt hva legen sa om hva som skulle skje videre-,.. Har også vekstavvik
Tita&Tage Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har det. Fikk vite det først i uke 38+4 da jeg måtte litt kontroll for å sjekke om jeg lakk fostervann. Da fant de kun små lommer fostervann, men heldigvis ingen lekkasje. De mente etter mange UL-undersøkelser og diskusjoner mellom ulike leger at babyen har det bra nok til at fødselen skal få starte av seg selv. Skal til overtidskontroll i morgen og da frykter jeg for at de vil sette igang fødsel pga lite fostervann. Er 8 dager over i morgen, og vil aller helst at fødselen starter av seg selv.
jcam Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 vet du hvor mye de målte at fostervannsmengden din var?? jeg er 36uker i dag og var da 35+2 da de fant det ut, skal på ny kontroll på onsdag og får da vite om jeg må bli satt i gang. tror min fostervannsmengde var 6,1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå