Gå til innhold

Flere med lite fortservann her inne??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk beskjed på tirs at jeg har lite fostervann og lurer på om det er flere som har fått vite det samme, og evt hva legen sa om hva som skulle skje videre-,..

Har også vekstavvik

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det.

Fikk vite det først i uke 38+4 da jeg måtte litt kontroll for å sjekke om jeg lakk fostervann. Da fant de kun små lommer fostervann, men heldigvis ingen lekkasje.

De mente etter mange UL-undersøkelser og diskusjoner mellom ulike leger at babyen har det bra nok til at fødselen skal få starte av seg selv.

 

Skal til overtidskontroll i morgen og da frykter jeg for at de vil sette igang fødsel pga lite fostervann. Er 8 dager over i morgen, og vil aller helst at fødselen starter av seg selv.

Skrevet

vet du hvor mye de målte at fostervannsmengden din var??

jeg er 36uker i dag og var da 35+2 da de fant det ut,

skal på ny kontroll på onsdag og får da vite om jeg må bli satt i gang.

tror min fostervannsmengde var 6,1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...