Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Ikke mye kommer gratis her i verden, men sjekk ut dette her: http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=36689
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Du bør vel for skams skyld oppgi at du nå forsøker å verve folk for selv å tjene poeng? Siden du legger ut vervelinken din og ikke linken direkte til nettsiden.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Det tenkte jeg faktisk ikke på! "skam og skyld" - he-he, du har nå noen ordvalg også! Men her er en annen link, så trenger ingen å la seg verve av meg http://www.gratisklader.se Fornøyd, sinnataggen?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 He he, ikke sinna, men syns man kan være ærlig :-) Og nei, jeg skrev ikke "skam og skyld", jeg brukte uttrykket for skams skyld, beklager om du ikke hadde hørt det før. Sånn er det når man leser mye, man har lett for å bruke ord og uttrykk som kanskje ikke er like vanlige lenger.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Kjenner selvsagt uttrykket, men måtte erte litt. Har forrsten meldt meg av den graits-greia, jeg. Har aversjon mot alt sånt egentlig. Ingenting kommer gratis er vel min filosofi. Så om noen er interessert, så bes de bruke www.gratisklader.se, da det ikke lenger er mulig å la seg verve via linken jeg først la ut!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 "Sånn er det når man leser mye", skamløst selvskryt...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Når man registrerer seg, hva er anvendernavn? Er det et nick, eller fornavnet liksom? Og hva er løsenord???
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 anvendernavn er nick, løsenord er passord ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå