Gå til innhold

Skaff deg H&M-klær gratis!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør vel for skams skyld oppgi at du nå forsøker å verve folk for selv å tjene poeng? Siden du legger ut vervelinken din og ikke linken direkte til nettsiden.

Skrevet

Det tenkte jeg faktisk ikke på! "skam og skyld" - he-he, du har nå noen ordvalg også!

 

Men her er en annen link, så trenger ingen å la seg verve av meg :)

http://www.gratisklader.se

 

Fornøyd, sinnataggen?

Skrevet

He he, ikke sinna, men syns man kan være ærlig :-) Og nei, jeg skrev ikke "skam og skyld", jeg brukte uttrykket for skams skyld, beklager om du ikke hadde hørt det før. Sånn er det når man leser mye, man har lett for å bruke ord og uttrykk som kanskje ikke er like vanlige lenger.

Skrevet

Kjenner selvsagt uttrykket, men måtte erte litt. Har forrsten meldt meg av den graits-greia, jeg. Har aversjon mot alt sånt egentlig.

Ingenting kommer gratis er vel min filosofi.

 

Så om noen er interessert, så bes de bruke www.gratisklader.se, da det ikke lenger er mulig å la seg verve via linken jeg først la ut!

Skrevet

"Sånn er det når man leser mye", skamløst selvskryt...

Skrevet

Når man registrerer seg, hva er anvendernavn? Er det et nick, eller fornavnet liksom? Og hva er løsenord???

Skrevet

anvendernavn er nick, løsenord er passord ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...