Meg og bøllegutta!! Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Er rimelig sikker påat den ene visdomstanna mi er betent. Den ligger og murrer og trykker seg opp en sjelden gang, men det går alltid over.Men nå har det blitt verre og verre og inatt var det helt j.........!!!! Klarer jo nesten ikke å spise og jeg kan kjenne pulsen inni munn der det er vondt!! Jeg som skulle han minsten hjemme fra barnehagen idag måtte bare levere begge i barnehagen å bestille time hos tannlegen ; (( Gruer meg.... Han kommer sikkert tilå si at jeg må operere ut begge tennene o det vil jeg hvertfall ikke (( Stakkars meg:((
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Ikke lenge siden jeg måtte fjerne en visdomstann selv pga betennelse. Problemet var ikke å få den ut, men å få bedøvelsen til å virke skikkelig. Men når den først virket kjente jeg ikke noe. Men du merker det jo i noen dager etterpå da, men værre enn skikkelig tannverk er det ikke. Lykke til hos tannlegen!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 Problemet er at tanna min er litt rar. Rota er visst som en krok sånn at de kan ikke bare dra de ut. Jeg må til kjevekirurg. Han dumme tannlegen forklarte meg da i detalj hvordan de skulle trekke ut tanna. At de måtte snitte rundt tanna, kløyve den i 4 og pelle ut bir for bit: (( Det var sikkert i beste mening at han gav denne forklaringen, men for meg slo det ikke positivt ut for å si det sånn.Jeg fikk helt skrekken. Må jo le litt av meg selv da men : ) Nå må jeg sikkert på antibiotika først da, så får vi se om jeg ikke kan manne meg opp; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå