Gå til innhold

April: Bra helg?


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Her har helgen vært bra. Formen har faktisk vært ganske ok på tross av at det er i helgene jeg får sovet minst.... Søndag var jeg så overmodig at jeg foreslo en liten sykkeltur.....det fikk jeg svi for :-/. Ikke så sin form ennå nei.

Hva ellers har vi gjort i helgen? JO!! Jeg har blitt tante for første gang til verden nydeligste lille jente *stolt tante*. Lille proklamerte at han skulle lære babyen å knyte skoene (som om han kan det...) og spise med kniv og gaffel hehe. Søt da.

Ellers har vi leita etter peisovn til nyhuset. Ikke barebare....vi har funnet en vi vil ha, men det er så mye regler og knot for å få satt den inn at vi helt mister motet :-( Det ordner seg vel. Det var vår helg.... dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde jeg skulle være alenemamma hele helgen, så jeg planla både malestund og middagsbesøk hos mamma, hhv lørdag og søndag. Gubben skulle nemlig ha varetelling på jobb. Og når vi har varetelling på MIN jobb er jo det en døgnet-rundt-affære i 2-3 dager. Men så sluttet han 14 på lørdagen og begynte ikke før 18 på søndagen, så da fikk vi jo litt familiehelg likevel. Malte som sagt hos mamma på lørdagen og det var kos. Matilde storkoste seg (vi har ikke vært så ivrige på malinga hjemme - jeg glemmer det litt ut) - fikk male både på ark og lerret. Og når hun var lei tegnet hun troll og fikk meg og mamma til å danse trolldans til "I dovregubbens hall", haha. De har om troll i bhg skjønner dere - derfor det går litt troll i oss for tiden ;o) Søndagen ble totalt vaset vekk - Ø skulle egentlig vaske bad og støvsuge, men det holdt tydeligvis å vaske badekar og dusj (ikke vask og gulv + toalett) før han lekte med M resten av tiden. Forsåvidt en god unnskyldning for å droppe litt husarbeid, hehe.

 

I dag har jeg forøvrig fått "ny" sykemelding (27% friskmeldt - haha), med arbeidstider jeg tror jeg kan leve med. Og så kom sommerfuglene fra Panduro i posten, så nå kan jeg begynne å sy dem på gardinene (Ø skal ordne noe avspasering denne uka så han kan få malt rommet til M mens hun er i bhg) - tusen takk for tipset - de var kjempefine :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...