Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 håper på mange råd og tips, fra erfarene slankere..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Hei Jeg vil også ned noe sånt, så vi kan slanke oss sammen?? Jeg vet om noen effektive kurer, som har fungert bra på meg, men jeg mangler mativasjon. Lyst til å ta en pm slankings???
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Det er jeg gjerne med på=) Enig er motivasjonen som stopper, og lysten på gode middager;) hehe
Pappalille Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Hehehe, _må_ bare påpeke at de du vel helst vil ha svar fra her de "slankerne" som ikke er erfarne, siden de ser ut til å ha hatt sukssess med én gang ;-) *knis*
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Unasett bare å sende en pm så er vi supermodeller på en mnd eller noe sånt. Jeg er klar som et egg!!
Granny Weatherwax Skrevet 13. oktober 2008 #9 Skrevet 13. oktober 2008 Et kjempetips er ihvertfall å begynne med kromtilskudd! Dette demper søtbehovet. Funket kjempebra for meg, jeg har nesten ikke spist søtt etter at jeg begynte å ta dem!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #10 Skrevet 13. oktober 2008 Et lurt sted å begynne er å kutte ut snop i hverdagen og minst mulig i helgene (og selvfølgelig bør helgekosen hver kun lørdag og ikke fredag til søndag). Begynn med å spise frokost og spis noe sundt hver 3-4time gjennom dagen. Lag sunne (og gode) middager med mye grønt til. Gå der du kan. Gå eller sykle til jobb, gå trapper i stedet for å burke heis, gå/sykle/jogge en tur om kvelden. Begynn med skritteller og ha som mål å gå minst 10 000skritt hver dag.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #11 Skrevet 13. oktober 2008 Tusen takk for alle svar=) Hvor kjøper men krom? og hva er det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå