Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Noe som har med jul å gjøre, eller noe helt annet?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Vi har ikke hatt noe spes julete på selve bildet, men kortet rundt har vært julete. De 2 julekortene vi har laget til nå har vært forholdsvis nøytrale (1. året babybilde hos fotograf, 2. året bilde av stort sett ansiktet, i sorthvitt) og det syns jeg er fint - ikke akkurat et sommerferiebilde liksom.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg liker best "action" bilder. Ikke sånne oppstilte med nisselue og plastnisse ved siden av. I fjor hadde vi et kort med 3 "serie" bilder av smurf som lekte seg i snøen. Til årets julekort må vi gjøre plass til lillebror også - og vi har tatt noen kjempefine høstbilder på lekeplassen som jeg tenkte å bruke.
loffmusa Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 fikk en gang et julekort av foreldrene og barnet dems på et saueskinn. det var kjempe fint altså. det var utrolig koselig at hele familien var på bildet:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 I fjor hadde vi forresten "arrangert" bilde - av oss alle sammen, inkl pus - nøytrale klær og nøytral bakgrunn. Syns jeg også var koselig; jeg syns i alle fall det er kjekt å få se foreldrene også, og ikke "bare" barna )
La Perla Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 da vi bare hadde ett barn, husker jeg ihvertfall at vi hadde et kort der pappan, barnet og jeg hadde badehetter på oss og så veldig rare ut. Det var vårt første foto-julekort . Vi har senere et par ganger sendt kort der barna har nisseluer og fregner, og ett der de har helt hvite klær (de ble egentlig de fineste). Aner ikke hva vi gjør i år, kanskje vi bare sender sånne Amnesty-kort eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå