Gå til innhold

Murringer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 5 og har litt rare murringer. Ikke mensen murringer, men kjenner det er noe som skjer inni der. Noen fler som kjenner sånt ?

Har ikke symptomer ellers.

Er så utrolig takknemmelig for at jeg har en spire i magen :-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har også murringer. Kan sammenlignes m menssmerter + litt kiling i magen kanskje?:) Har akkurat funnet ut at jeg sannsynligvis er gravid, 4 uke, tok EL-test for morro skyld og den slo positivt ut med en gang. Skal vente m gravitest til samboer kommer hjem for han vil gjerne være med på det. Men jeg er ganske sikker:) :)

Skrevet

Jeg hadde mensliknende murringer og litt smerter helt i begynnelsen. Nå er jeg i 12. uke og kjenner litt innimellom. Jeg har lest i en bok at slike smerter/murringer kan være kynnere og at noen jenter har disse gjennom hele svangerskapet, men at de bler sterkere etterhvert som man kommer nærmere termin. Ble litt beroliget da jeg leste dette :) Gynekologen min sier at så lenge man ikke blør samtidig med smerter i magen så er det ikke farlig. Lykke til :o)

Skrevet

Hei

Testet pos 7 okt, er i uke 4+5 i dag, har hatt mens liknende murringer av og på i 2 uker. De er ikke lik de jeg skal ha når mensen er rett rundt hjørnet, men likevel en slags murring. Vanskelig å forklare.

Har hatt ømme pupper i over 3 uker og de fortsetter bare å vokse og være ømme, trøtt og humørsvingninger også.

Har jo testet pos så jeg vet jo jeg er gravid, men frykten for å miste er jo der. Mange sier det er livmora som vokser og gjør seg klar for babyen, derfor murrer det innimellom. Man må bare slå seg til ro med pos test og nyte svangerskapet og være snill med seg selv.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...