Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Hei. Her inne har jeg aldri vært,men kommer nå =) Ha en fin mandag da.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Flott;) Velkommen skal du være;)
metaMORfose Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 God mandag til deg også - og velkommen skal du være! ))))
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Velkommen inn hit til oss!! =) Og ha en strålende mandag du også =)
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Takk takk =) Er litt skummelt å komme inn,men jeg blir vel fort varm i trøya ;o) Måtte pusse opp nicket litt å.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 velkommen til deg:o)
skorpionfruen Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg kommer også inn her Velkommen til oss begge hehe
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 Takker pent enda en gang =) Å velkommen du også skorpionen og lille løvinna =))
katta og co Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 Velkommen skal dere være. Hyggelig med nye folk her på bam:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå