Gå til innhold

Kommer inn her jeg =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Her inne har jeg aldri vært,men kommer nå =)

 

Ha en fin mandag da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott;)

Velkommen skal du være;)

Skrevet

God mandag til deg også - og velkommen skal du være! :)))))

Skrevet

Velkommen inn hit til oss!! =)

 

Og ha en strålende mandag du også =)

 

Skrevet

Takk takk =)

Er litt skummelt å komme inn,men jeg blir vel fort varm i trøya ;o)

 

Måtte pusse opp nicket litt å.

Skrevet

velkommen til deg:o)

Skrevet

Jeg kommer også inn her :) Velkommen til oss begge hehe

Skrevet

Takker pent enda en gang =)

Å velkommen du også skorpionen og lille løvinna =))

Skrevet

Velkommen skal dere være. Hyggelig med nye folk her på bam:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...