Gå til innhold

Noe på gang?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Fra rundt klokken to i natt til klokken syv i dag tidlig kjente jeg ordentlige tak i ryggen, og ordentlige menssmerter.. det varte alt fra10-30 sekunder og kom og gikk alt fra 3-4 minutter til 20-30 imellom.

 

Så tok jeg et par paracett... og sovnet.

Nå våknet jeg og alt er heeeelt stille. Litt "rar" i magen, den kjennes litt stiv og støl ut (!).. men ingen tak i ryggen eller noe.

 

var dette kanskje begynnelsen på noe?

Jeg var nesten helt sikker på at den babyen skulle finne veien ut nå...

Er 3 dager over termin nå. Noen som vet??

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...