Lissi♥♥♥♥ Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er 7 uker gravid i dag og har hatt den sedvanlige kvalmen som jeg har hele døgnet, og som bare gir seg når jeg spiser. Lørdag begynte jeg å tygge vitamin B6, 80 mg daglig. I dag er kvalmen søkk borte. Det kan bare bety: 1. Jeg står foran en MA 2. Vitamin B6 tilskuddet virker mot kvalme. Noen andre som har positive erfaringer med vitamin B-6 tilskudd mot kvalme? Jeg skal ikke ha UL før torsdag og er kjempenervøs nå. Har 2 MA fra før av, men ikke så tildig som uke 7. Syns magen også synker litt sammen i forhold til så oppblåst den har vært.
Snupi ♥ termin 24.mai 2009 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Ja, det har hjelpa meg! Merka stor forskjell på kvalmen. Den er der fortsatt, men den er til å leve med.
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 Det var godt å høre dine erfaringer Kosepia! Jeg er gravid for 7. gang, og har aldri noen gang før funnet noe som virker mot den lammende kvalmen (uten oppkast). Hvis det bare er B-6 effekt og ikke en begynnende abort er det helt revolusjonerende. Føler meg imidlertid langt fra "trygg" enda, men det som skjer det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå