Gå til innhold

Manda' morra... :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jublende glad for å komme på jobb i dag. Torsdag begynte sønnen å bli forkjøla, skikkelig "sausa". Ok, han måtte bli hjemme på fredag med sin far, hvilket var helt greit. Så begynner vesla å kaste opp torsdag kveld, og holder på en god stund utover natten med vondt i magen, løs mage og oppkast. Da jeg tror at alt har roet seg sånn ved 04 tida, natt til fredag, så begynner mannen min å kaste opp.

Da klokka var 06 innså jeg at jeg bare kunne drømme om å la de tre være alene hjemme på fredagen. Så jeg stullet og stellet for dem.

Lørdag var vesla bedre, men sønnen begynte å kaste opp.

Utpå søndag ettermiddag begynte vår verden å komme i vater igjen, og kl 06 i morges syklet jeg til jobb. Ganske fornøyd! Begge barna blir hjemme med far og farmor i dag, og jeg kommer kanskje hjem til ryddig hus og ferdig middag :)))

Dermed må jeg bare beklage at det ikke ble tid til å Bamme i helga. Jeg trodde det skulle bli litt annerledes, gitt!

Sender mange klemmer til vår kjære fødeklare her, og gleder meg allerede til hun er tilbake med familiens nye tilskudd!

Nå må jeg jobbe litt igjen, mandag morgener er alltid litt krevende i barnehagen. Mange unger som har vært på en sukker-rus hele helga og nå skal avvennes igjen :)))

Ha en absolutt herlig dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....skjønner godt at du syns det er deilig at det endelig ble mandag, etter en sånn helg. ;o)

Jeg derimot gruet meg veldig til i dag, og skulle ønske det var helg enda....

Skrevet

Først av alt må jeg si at jeg er meget imponeret av deg som sykler til jobb!!!!! =)

Det er slett ikke verst det nei!

Jeg har hatt sambo hjemme i helgen og det er alltid godt. Litt greit er det når han reiser også, vi har godt av litt tid hver for oss akkurat nå. Og godt å tenke at kronene ruller inn så lenge han kan jobbe i byen. Prioriteringer, prioriteringer! =)

Du har hatt litt av en slitsom helg du da! Jeg har hatt den mest avslappende helgen på lenge!!

Sambo kommer hjem på torsdag, legger storesøster, står opp med barna på fredag, tar med storesøster ut på lørdag så lillebror og jeg får sove til kl.9, og på søndag får vi sove til kl.8, men jeg setter på film til storesøster så vi kan ligge til kl.9.

Kan ikke huske sist jeg sov så masse =)

Nå er det ny uke, har antagelig fremdeles bihulebetennelse. Ikke gøy! Sambo kommer ikke hjem på torsdag, kanskje fredag.

Ha en strålende fin dag i bhg!!! =)

Skrevet

God bedring, Moota!

Jeg er ikke noe flink til å trene på treningssenter og sånt, men jeg sykler til jobb så og si hver dag. Er veldig glad i å sykle!

I dag var begge barna tilbake i business, og mannen min var tilbake på jobb. Alt er bare velstand :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...