SAhåpefull Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Når man har fått to streker på EL-testen betyr det jo at EL skjer etter ca 24 timer, men innen 48 timer. Stemmer ikke d? jeg fikk to klare streker fredagskveld. men har fått to like klare streker lørdag, søndag og også i dag(mandag).blir ikke testen negativ etter EL? Siden jeg fikk positiv test på fredag, tolket jeg det som at beste tid er å ha sex lørdag og søndag. men jeg har jo fått positiv test hver dag siden fredag også, så når er egentlig beste tid å ha sex?
***Juanita*** Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Vanskelig å si. Her i gården er det mye hanky panky for tiden, bare for å være på den sikre siden!
SAhåpefull Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 jeg trodde testen el-testen bare slo positivt ut 1-2 dager...
Prinsen & spiren Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Har du el rundt disse dager? Jeg har også samme problemet.. har positive el-tester i flere dager, og etter som jeg har skjønt skla den ikke være positiv i mer enn 36 timer :S så håper noen andre vet noe om dette også... http://www.pernille.info/faq_egglosningstest.htm Står mye bra der!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Om du bruker strimler, så synes jeg de er vanskelig å tyde, det kan hende fargen i streken er blitt svakere, men det er vanskelig å se, anbefaller å ha sex alle dagene og i morgen!
*moi* Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har kjøpt billig strimler og de viser positivt uansett når jeg tester. leste at flere her inne har erfart samme, så det kan jo tyde på en produksjonsfeil på dem da :/
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Hei! :-) Hvilke tester bruker du? Har i 2 mnd brukt Quick Response tester med LOT WO280501 med holdbarhetdato 2010 - 5, og alle testene har vist positivt resultat, selv om jeg ikke har vært i nærheten av EL! Kjøpte en ny pakke i dag, og den var det samme nummeret på, og testet også positivt selv om jeg venter EL om 1 uke! Så det må helt klart være en fabrikasjonsfeil på disse testene med dette produksjonsnummeret! Har brukt Quick Response før også, og da har den påvist nøyaktig når jeg har hatt EL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå