Plutselig_gravid Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Til vanlig har jeg aldri hodepine. Max en gang i året og det er i forbindelse med min årlige bihulebetennelse. Nå er jeg 18+5 på vei og den siste halvannen uke har jeg hatt en forferdelig hodepine. Det knirker i bakhodet og dunker fremme ved tinningene. Dette er noe jeg har våknet til hver morgen nå. Og det gir seg ikke før langt ut på dagen for da å komme tilbake igjen på kvelden. Merker også at jeg er lyssky og smalner øynene mine - dette gjør vel ikke hodepinen bedre. HAr også kastet opp mer eller mindre hver dag dene uken og forrige. Er dette normale svangerskapsplager eller? Hadde ikke dette med min første så blir litt usikker. Noe som burde sjelles av lege kanskje? På egenhånd så har jeg begynt å drikke mer (hehe, vann altså) og legge meg tidligere. Ellers jobber jeg i barnehage så dagene er ganske tøffe for meg for tiden.. Noen som sliter med det samme som meg`? Hvor lenge varer det egentlig? Resten av svangerskapet eller bare noen uker? Begynner å bli rimelig desperat. Kan jo ikke drive å spise paracet hele dagen heller.
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 kanskje du skulle ringt legen ja.. vet dette kan være tegn på svangerskaps forgiftning.. kanskje greit å bare sjekke..? Har og hatt mye vondt i hodet, men det var mest 1 tri, og litt uti 2. Er IKKE noe kjekt
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 god bedring forresten =)
Plutselig_gravid Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 Takk for svar Virre vapp. Skal på ul i morgen. Kan jo spørre de der da. Forrige gang jeg målte blodtrykk lå det på 60/45. Og det er jo lavt.. (ca 1 mnd siden)
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 oi, det var ikke særlig høyt i alle fall nei.. hmmm, du må i alle fall ha masse lykke til, spesielt på ul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå