hurra og hei! Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Eller det vil si - jeg er usannsynlig kvalm og venter bare på å få lov til å kaste opp...off....er det flere?
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 er hjemme, og sykemeldt.. men ikke sånn syk.. huff, du må ha masse god bedring =(
DevilDoll © Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Sykemeldt her også,men ikke grunnet omgangssyken. Stakkars deg,god bedring!
Samsung123 Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er hjemme og tørker svette og oppkast av storesøster her i huset. Hun har kastet opp siden kl 03 i natt....... Hun er sånn passe i form ellers, men plutselig kommer det bare sprutende....... Stakkars dere som har omgangssyken!!!! Håper for all del at vi andre 3 i dette huset ikke blir smittet....
jordbær mathilda Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 isj av meg,omgangsyken er no dritt!! Ønsker dere god bedring. Selv er jeg sykemeldt, har operert skulderen.
Plutselig_gravid Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Er hjemme i dag jeg også. Ekstremhodepine. Har tatt smertestillende nå, men den effekten varer bare et par timer. Så fra et par timer av så blir det sengen på meg resten av dagen... Er gravid så kuler litt på paracetbruken.
Vicky 83 Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg også. Stemmen er på vei til å forsvinne, og det fungerer dårlig som lærer. Når det i tillegg kjennes ut som at feberen er på vei bestemte jeg meg til slutt for å bli hjemme. Vurderte lenge, synes det er vanskelig å ringe og si at jeg er syk.
You can call me Dårris Skrevet 13. oktober 2008 #9 Skrevet 13. oktober 2008 Jepp... Ingen stemme og hoster som en gaaaal. Uff, stakkars dere som har omgangssyke. Ikke noe værre enn det.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #10 Skrevet 13. oktober 2008 ja jeg og alle barna.... heter ikke omgangsyken uten grunn:(
ny på vei? Skrevet 13. oktober 2008 #11 Skrevet 13. oktober 2008 stakars dere med omgangssyken!! uff, utrolig glad jeg ikke har det! fått kusma istede jeg da, det gjør VONDT!! er vanskelig å ha en liten hjemme når man er syk og slapp, blir bare et ork, ikke kos som det vanligvis er å være mamma til en på 6 mnd!
SokkeLaila Skrevet 13. oktober 2008 #12 Skrevet 13. oktober 2008 Jupp, hjemme uten stemme.. med til gjengjeld har jeg nesa full av alskens rennende saker og ting.. :/ God bedring til oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå