Stolt mamma! Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 I natt har jeg ikke sovet i det hele tatt! Har vært våken og kjent mye vondt i nedre del av magen + bak litt under halabeinet. Kl.5 i natt va jeg sikker på at den første rien kom - varte ca 30sek og va ganske så vond! Etter ca 20min kom en ny rie - men så va det slutt... Nå kl.06.55 kom en ny rie og varte i ca 30sek..... Men rier ska jo ver ganske så regelmessige..... Kan det vær noe annet som jeg har???? Hvor lang tid pleier det å ver mellom de første riene som kommer???
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 kan høres ut slik som det var med meg i begynnelsen med 1 mann sitter å kan beskrive noe lunde samme natt her.. lykke til.. (husker forresten ikke tiden, da dette var om natten, og jeg tok det som det kom )
Stolt mamma! Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 Takk for svar. Nå er jeg nettopp komt hjem fra time hos jordmor. Hu mente at dette absolutt va begynnelsen til fødselen!! Jeg var ikke moden enda - men det kunne eg fort bli. Har rier med jevne mellomrom hele tiden nå - men de er ikke regelmessige. (det kan gå 5min mellom hver ri og opptil 30min mellom hver ri....) Men dette va vist helt vanlig i begynnelsen sa jordmoren! Fikk og beskjed om at det kunne drøye ut å ta lang tid før de regelmessige riene kom - det gjelder å smøre seg med tålmodighet! Men skal ikke klage!!! Nå e det ikke lenge ting småen komme!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå